Παρέμβαση Τα Γενικά τμήματα στα ΤΕΙ έχουν την ευθύνη εκπαίδευσης (θεωρητικής και εργαστηριακής) των μαθημάτων υποδομής στα τμήματα ειδικότητας όπως π.χ. Φυσική, Χημεία, Φυσικοχημεία, Ηλεκτροχημεία, Μαθηματικά, κλπ. Επίσης διεξάγουν και επιστημονική έρευνα στα πεδία των επιστημών αυτών. Τα Γενικά τμήματα λόγω του σκοπού τους, δεν παρέχουν πτυχία και για αυτό δεν συμπεριλαμβάνονται στο μηχανογραφικό δελτίο στις πανελλαδικές εξετάσεις και δεν έχουν δικούς τους σπουδαστές. Το Επιστημονικό Δυναμικό τους διαθέτει υψηλά προσόντα, διεξάγει υψηλού επιπέδου έρευνα, διαθέτει πληθώρα επιστημονικών δημοσιεύσεων σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά αναγνωρισμένου κύρους, προσελκύει κονδύλια για εκτέλεση ερευνητικών προγραμμάτων, έχει παράξει ευρεσιτεχνίες και σε πολλές περιπτώσεις έχει αποτελέσει και θύλακες επιστημονικής αριστείας και έχει βραβευθεί γι' αυτό ακόμη και από το ίδιο το Υπουργείο Παιδείας. Με τον Ν. 4009 11, όλα τα τμήματα καταργήθηκαν και αντικαταστάθηκαν από προγράμματα σπουδών. Εως εδώ κανένα πρόβλημα, μια και τα Γενικά Τμήματα θα λειτουργούσαν ως κεντρικές μονάδες σε μια Σχολή. Δυστυχώς όμως ο Ν. 4076 11 (Αρβανιτόπουλου) επαναφέρει την έννοια των τμημάτων μεν, αλλά καταργεί τα Γενικά Τμήματα μια και αναφέρεται μόνο στα Τμήματα ειδικότητας.!!! Αυτό είναι ένα μεγάλο λάθος. Δηλαδή, δεν θα υπάρχουν πλέον Γενικά Τμήματα θετικών Επιστημών, το δε προσωπικό τους, επιστήμονες καταξιωμένοι και συνεργαζόμενοι όχι μόνο μεταξύ τους αλλά και με διεθνείς συνεργασίες, με πλήθος δημοσιεύσεων, με πολλές περγαμηνές επιστημονικής αριστείας, αφού έχουν συστήσει ομάδες συνεργασίας, διαθέτοντας και άρτιο εργαστηριακό (κοινό) εξοπλισμό (θύλακες αριστείας) καλούνται να ΔΙΑΣΚΟΡΠΙΣΤΟΥΝ στα Τμήματα ειδικότητας με αποτέλεσμα όχι μόνον να μην υπάρχει οικονομικό όφελος, αλλά να καταστρέφονται πολυετείς προσπάθειες σύστασης ακριβών και άρτια εξοπλισμένων εκπαιδευτικών και ερευνητικών εργαστηρίων, χωρίς να υπάρχει μια κεντρική μονάδα που θα ελέγχει στο ελάχιστο την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Τι αξία θα έχουν άραγε τα πτυχία των Ηλεκτρολόγων, Μηχανολόγων, Δομικών Εργων κλπ. χωρίς την προαπαιτούμενη εκπαίδευση στα μαθήματα υποδομής Και φυσικά όλα αυτά θα συμβούν χωρίς κανένα οικονομικό όφελος. Δυστυχώς φαίνεται ότι ίσως έχει κάπου προαποφασισθεί ότι τα ΤΕΙ θα γίνουν ΙΕΚ με τα εργαστήρια να γίνονται πλέον στον πίνακα, χωρίς καμιά πρακτική εξάσκηση ιδιαίτερα στα θετικά μαθήματα υποδομής. Δηλαδή και αυτό το μέχρι σήμερα προτέρημα των ΤΕΙ θα τείνει να εξαλειφθεί με τον χρόνο. Εκεί θέλουμε να καταλήξουμε Πτυχία χωρίς ουσιαστικό επιστημονικό αντίκρισμα Μήπως λοιπόν αυτό το σχέδιο Αθηνά δεν έχει έμβλημα την κουκουβάγια, αλλά... έναν τυφώνα Γράφει ο Γιώργος Νικολαϊδης Phd, Καθηγητής , μέλος Συμβουλίου Διοίκησης ΤΕΙ Πειραιά Πηγή: ΕΘΝΟΣ
men and women go meet and cheat my ex cheated on me link my husband cheated on me blog adult dog sex stories read incest nifty sex stories
Σχόλια (
)
|